A Tesla Roadster tesztje kapcsán ismertük meg Tamást, az elvetemült vállalkozót, aki gondol a jövőre. Tamás nem csak vezet egy elektromos autót, építeni is szeretne egyet. Vagy többet.
Az ő nevéhez és részben pénzéhez kötődik a Solo-Duo projekt, az az elektromos autó, amit egy Antro nevű vállalkozás fejleszt Őriszentpéteren. A kocsi most egy csepeli garázsban várja, hogy sok-sok pénzt kapjon a továbbfejlődéshez.
Íme, így néz ki most a pedállal menet közben tölthető kékség:
Hogy mikor lesz ebből a kocsiból szériamodell, nem tudni. Az ellenben már most biztos, hogy a kormány nem középen lesz, hogy ne kelljen akkor is átmászni egy ülésen, ha csak egyedül megy valahová a tulaj. A Solónál közelebb áll a megvalósuláshoz az I+Moveo fantázianevű, összecsukható, vonaton, buszon is szállítható városi villanyrobogó. Erről is beszámolunk, ha kipróbálható állapotú prototípus lesz belőle, addig csak egy apróságot osztunk meg olvasóinkkal: a dolog mégsem kamu
A bőröndrobogó eddigi fantáziafotóit elnézve arra gyanakodtam, hogy ez az egész egy sima photoshop-trükk. De nem. Azért van minden reklámképen eltakarva a fél jármű, hogy az élelmes konkurencia ne tudja lekoppintani a lényeget, a különleges csuklószerkezet kialakítását:
Szóval az I+Moveo készül, és ha tutira nem is a magyar piac fogja eltartani a gyárat, azért van rá esély, hogy nemsoká itthon is vásárolhasson belőle, akinek megfájdul rá a foga vagy a lelkiismerete.